Diskusné fórum je opäť otvorené. Priebežne sa pracuje na dizajne, takže redizajnom prejdú všetky jeho časti. To však neprekáža tomu, aby ste tu mohli opäť diskutovať!
Čo sa týka nového albumu DD tak u mňa platí to isté, čo som napísal na starom webe k tomu poslednému - slabé, slabučké. Časy starých hitovíc sú nenávratne preč !!!
Mne osobne sa novy album “Red Carpet Massacre” lubi neskutocne. Pocut tam omnoho viacej elektroniky (co mi vobec nevadi). Pravdupovediac mal som velke obavy, ale z mojho pohladu to dopadlo na vybornu. Hned po prvom pocuti ma ten album zaujal, co napriklad v pripade Astronauta povedat nemozem. Tolko moj skromny nazor.
Tento album bude úplná pecka.Myslím si že je jedným z najlepších aké urobili.Páči sa mi na nich schopnosť prispôsobiť sa novým trendom,súčasnosti a ich inovátorské prístupy.Duran Duran čím sú starší tak sú lepší.Obdobie popových hitov ala Wild boys mi vôbec nechýba.
Tento album bude úplná pecka.Myslím si že je jedným z najlepších aké urobili.Páči sa mi na nich schopnosť prispôsobiť sa novým trendom,súčasnosti a ich inovátorské prístupy.Duran Duran čím sú starší tak sú lepší.Obdobie popových hitov ala Wild boys mi vôbec nechýba.
A ja som myslel ze to je Timbaland a Timberlake album…...stare casi novoromantizmu su prec,vitaj elektropopik….
Staré časy new romantic sú preč už od 1985
Elektro je v hudbe Duran Duran prítomné stále….Big Thing 88, Medazzaland 97, RCM07
A poviem Vám, že ich verzia Showroom Dummies, ktorú v súčasnosti hrajú na koncertoch je božia…....
Obrázkové prílohy
Klikniet na náhľad pre zobrazenie obrázku v plnej veľkosti
tak som si ten “masaker” vypocul. takto… ten album ma podla mna iba jednu jedinu, ale pre mna velku chybu. Ze sa na to DD vykaslali a cele to nechali na producenta. A ten to spravil po svojom a je to elektronicky album (to by bolo este ok), ale tahany do toho poondiateho rnb americkeho stylu, z ktoreho sa chce cloveku zvracat.
Vokalovo je to uplne krasny album, ako solovy album Simona Le Bona by to nemalo jedinu chybu, ale takto sa uplne stratil cely potencial skupiny a tie skladby nebudu mat ziadnu zivotnost (koniec koncov, na dnesnej hudobnej scene zivotnost nehra rolu).
No, ale dobre… moje 3 uz teraz oblubene skladby: “red carpet massacre”, “falling down” a hlavne “tempted” - tak ta posledna, to je jednoznacny kandidat na clubovy hit najvacsieho kalibru a viem si predstavit jej sialene dobre remixy.
celkovy dojem… “masaker” je jeden trendovy tanecny rnb album s napisom Duran Duran. Mate pocit, ze som ho splachol pod ciernu zem? Blbost… ale kapela sa nan vykaslala rovnakym sposobom ako pred par rokmi Depeche Mode, ked sa vykaslali na “Exciter” a dali Bellovi volnu ruku…
Ja chápem, že máš právo na názor a preto by som bol veľmi nerád aby si tento môj príspevok bral ako utok, resp. snahu o zmenu tohto názoru. Mrzelo by ma ak by si to tak chápal. Skôr by ma zaujímali podrobnosti, aby som v tom mal jasno, pretože teraz sa v tom dosť nevyznám
Napísal si “rnb americkeho stylu, z ktoreho sa chce cloveku zvracat”. To mi je jasné, len nechápem, kde si RnB tam počul (i keď dnes RnB je všetko čo spieva černoch) A ak “sa chce cloveku zvracat” prečo si si potom vybral ako oblúbenú skladbu Falling Down, ktorá sa svojou presládlou podstatou RnB asi najviac približuje? (inak jednoznačne najhoršia skladba celého albumu)
Čo sa týka “že sa na to DD vykaslali a cele to nechali na producenta”, tak to by som tiež rád trocha poopravil, pretože je to zrejme názor vyplývajúci z určitej neznalosti. V každom prípade DD je od roku 1986, kedy nahrala presne taký istý album ako je RCM - Notorious, americkou kapelou a členovia žijú v podstate celý čas tam. Hudobne sa (pre mňa nanešťastie) touto krajinou dali veľmi ovplyvniť čo je v podstate počuť na každom albume od roku 89. John je veľký fanúšik urban scény a Roger mal v 90.rokoch technoprojekt Freebass. Nick je ako klávesák jasný. Úprimne povedané podľa ich záujmov som elektro album očakával už v čase Astronauta, takže si dovolím tvrdiť, že toto je ich album. Ale samozrejme to nič nemení na tom, že sa ti nemúsí páčiť. Chcel som to len upresniť.
Okrem Falling Down, čo je dosť smutná sračka, ja osobne nemusím ešte Skin Divers a Nite Runner pretože z nich je fakt cítiť veľký vplyv súčasnej komercie. Ale pravdupovediac tak isto som neznášal piesne Notorious a Skin Trade, ktoré v čase vydania boli dosť priemernou kópiou Princa. No a dnes si mi to už ani nepríde
Ak smiem pred tým ako ma odsúdite rád by som dal do pozornosti skladby ako Valley, , Box Full O Honey, Zoom In a Shes Too Much, ktoré majú v sebe skutočného ducha DD, akého som v ich hudbe nepočul od ranných 80.rokov. Avšak najlepšou skladbou pre stáreho novoromantika je jednoznačne inštrumentálka Tricked Out, ktorá je exkurziou do dôb, keď Británii vládli Gary Numan, Ultravox, John Foxx, Bauhaus či Joy Division.
Takže ak niekto čakal nové Rio, nový Wedding tak bude určite sklamaný:-) Možno - snáď nový Notorious (čo bol podľa mňa zámer skupiny), ale RCM je lepšie!
Majo… ziadne odsudzovanie, na to sa ja rozhodne nehram a takisto si bez problemov vypocujem/precitam nazor kazdeho… ja som album hodnotil po dvoch vypocutiach. a RNB nie je to, co spieva len kazdy cernoch, ale aj taky Justin Timberlake, ktory si s nimi na albume aj zaspieval v “nite runner” (proste rnb vladne amerike posledne desatrocie). “falling down” je proti nej lepsia, mozno aj preto, ze uz ju mam viac napocuvanu a hlavne, je tam viac citit “zivu muziku”. Dalsia vec je, ze min. tri veci produkoval Timbaland, absolutna producentska spicka hip-hop a rnb sceny… ale pre koho je spicka? hej, chlapik si zamakol aj na poslednom albume Bjork a teda, tiez ziadna slava… kritika si to vsak nedovoli zjazdit, “pre boha, ved je to Timbaland”. Proste, pre mna to pre DD nebola stastna volba.
ako som napisal, vokalne je to skvely album, myslim, ze Simon je v najlepsej forme, ale proste v tych pre mna strasne jednoduchych rytmoch sa Durani stracaju a vlastne ich potencial, po tej hudobnej stranke, z toho albumu nie je vobec alebo vobec citit… mam rad hutnu muziku, ktora vyplna priestor, so spravnymi bassami, toto cele sa mi proste preflaknute masinkami najroznejsieho kalibru a tym padom to straca pre mna (podotykam, ze pre mna) svoje caro. melodie su pekne, prijemne, ale zvuk samotny… koniec koncov, tie skladby maju v sebe dobry potencial pre zivu prezentaciu a verim, ze na podiu sa ukazu v uplne inom svetle ako na albume.
[ Príspevok bol upravovaný: 13 december 2007 03:34 PM vykonal Monghi ]
K Red Carpet Masssacre jsem pristupoval nekolika fazemi. Podotknu jen ze se mi hodne libil Astronaut. Nejoblibenejsi album DD je pro me jejich prvni album a pak Rio a SaRT. Bezchybna je i Le Bonova odnoz Arcada - So Red Rose. Cestu jsem si nasel i k obecne kritizovanym Notorious, Big Thing a Liberty. Duran Duran 2 album bylo taky skvele, Medazzaland byl velmi zajimavy experiment, Pop Trash povazuji za totalni neposlouchatelny upadek. Astronaut bylo pro me velkym comebackem kapely a dost jsme si jej uzil.
A ted k RCM - prvni dojem - fuj, tohle nejsou duran duran. dve rnb skladby s cernosskym rapem, to absolutne nesnasim.
Druhy dojem - velmi zvlastni jemna, nenapadna ale zaroven promakana elektronika v doprovodu s nenapadnou kytarkou a zvlastne skrabavou bassou - tohle uz mi pripomiona DD mnohem vice. The Valley, RCM, Falling Down a hlavne Shes Too Much - zvlastni pocit, tohle musim slyset znova a znova.
Treti dojem - temi opakovanymi poslechy se mi zacly libit dalsi a dalsi songy. Ten rap tam byt nemusel, ale i v tech dvou skladbach doprovazenych rapem je citit neco podmaniveho. Velmi pekna elektronika a rytmus.
Zaverecny dojem - od prvotniho odsouzeni jsem dospel k zajimavemu zaveru. Tohle je nejlepsi Duran Duran album od roku 1985. Ano, dokonce lepsi nez Astronaut, ktery oproti RCM zni preci jen kapku monotonne ve snaze byt v kazde psini strhujici. RCM je takova zvlastni kolaz ruznych stylu, zvuku a na mysli mi stale prichazi srovnani s Hourglass, u ktereho jsme mel podobne pocity vuci DM albu PTA, ktere bylo pro me taky strhujici a perfektni, ale Hourglass mi zni zajimaveji a rozmaniteji. Presne tento pocit veme vyvolava RCM. Zvlastni rozmanite a zajimave album, ktere neomrzi po prvnim poslechu, naopak dalsimi poslechy se stava cim dal vice zajimavejsi, a to i pres to ze obsahuje misty hudebni zanry, ke kterym mam vesmes odpor (viz ten cernossky rap:-) Dokonce mohu rici, ze pisne jako Falling Down a Shes Too Much jsou jendy z nej pisni vubec v ramci cele DD kariery.
Vcera som sledoval novy “uzasny” serial Panelak na JOJke…jedina vec, co ma tam uputala bolo, ked podnikatel Milan (Alexander Bárta) vosiel do bytu, vytiahol platnu Od Duranov Rio a pustil Hold back the rain, ktora odohrala skoro cela na pozadi ostatneho deju…Tuto skaldbu mam velmi rad, tak ma to potesilo, ze som si az musel zaspievat…
Ja tiez Geronimo, a domace kino urcite zaregistrovali susedia navôkol. Frajerka nechapala ked som skrikol pri letmom pohlade na obal platne super RIO dufam ze to pustí. A on to pustil.
A teraz im tam v Paneláku vyhráva Chauffeur….ja mám tiež veľmi rád od DD album Rio, ale mám podozrenie, že tam “pán podnikateľ” má len tento album, i napriek tomu, ze minule hovoril, ze vypocul vsetky radove albumy “Duranu” pri popijani whisky