“Ghosts Again” - premiéra singla (aktualizované)

Po uplynutí odpočítavania, ktoré držalo v napätí snáď väčšinu najskalnejších fanúšikov kapely, zverejnili Depeche Mode informáciu, že očakávaný singel bude vydaný 9.februára 2023, o 18:00 hod.

Sledujte depechemode.com/mementomori

Aktualizácia 3.2.: (Facebook DM): Ghosts Again, the first single off Depeche Mode’s next album Memento Mori, comes out February 9th, 2023. Set your clocks for Feb 9, 6:00 PM CET/5:00 PM GMT / 11:00 AM ET / 8:00 AM PT.

Aktualizácia 4.2.: Prvé detaily - singel vyjde iba v digitálnom formáte. Mal by obsahovať 7 skladieb/remixov.


Názory Devotees (136)

trent

 1    3. február 2023 o 10:13

tuto noc sa mi snívalo že naživo odprezentovali nový singel ale bol som velmi sklamaný z aranzmanov dúfam že realita bude príjemnejšia:-)


DM-80

 2    3. február 2023 o 10:40

Cítim potenciál tej skladby, že z toho bude hitovka, uvidíme samozrejme, sú to len prvotné pocity. Už nech je 18 hod.


Dave & Mart

 3    3. február 2023 o 11:12

Ja som hlavne zvedavy, ci bude Single verzia trosku odlisena od tej albumovej alebo bude totozna. Kedysi zvykli byt Single verzie trosku ine ako tie albumove, ale od r. 1998 som nevypocul ani jeden vydany Single.

A ked sme uz pri tych snoch; snivalo sa mi, ako som bol doslova velmi zivo na koncerte v Bratislave. Akurat zaznel zaciatok Sun and Rainfall, chvilka napatia a potom zacal stadion riadne buracat. Neskor mi v sne odznela aj Blasphemous Rumours ci Never Turn Your Back on Mother Earth. Ale pamatam si, ze stage stal za “hovno”, pardon za vyraz.


Walking in Secret Garden

 4    3. február 2023 o 11:46

KOBO_101 ja som vždy rád, ak je singel aspoň máličko iný, ako na LP. Nemusí to byť vyslovene ako A Question of Time, Behind the Wheel a pod., že je to už úplne iná verzia, stačila len drobnosť, zvyčajne to bolo skrátenie ako napr. Love in Itself, či Stripped. Trochu ma napr. sklamala I Feel You, že v tom neurobili aspoň maličký rozdiel niekde, ak sa nemýlim.


giggs11

 5    3. február 2023 o 12:50

chcem sa opytat,bude aj nejaky link trebars na ytb priamo,alebo sa to bude dat pozriet iba cez ten odkaz na ofiko stranke?


Monghi

 6    3. február 2023 o 13:32

@giggs11: toto Ti tu asi nik nepovie. Mozno sa na dm.com objavi link na youtube (velmi pravdepodobne) a neskor uz bude dostupny aj priamo z youtube ... a mozno dnes bude len nejaka ofiko sprava, predstavene logo a podobne a nic ine ... vsetko sa dozvieme, ked skonci odpocitavanie a ... a potom uz budeme mudrejsi smile


giggs11

 7    3. február 2023 o 13:55

@Monghi [#6]:

ok,dik za info…pytam sa preto,lebo ak si dobre pamatam,pri where the revolution bol dopredu dany link


SlavoBuksar

 8    3. február 2023 o 14:33

Uz len 3 a pol hodiny…..pocitam cas ako moje deti na ked boli male


cvengo

 9    3. február 2023 o 14:40

ja radsej nemam ziadne ocakavania, aby som potom nemusel nadavat
ale zvedavy som


jozefst

 10    3. február 2023 o 16:12

DM are back! Som tomu rád. To čakanie na každú ich novú nahrávku má svoje čaro a hlavne pomaly pre mňa hodinu a cca vyše 50 minút. Pripadám si dnes ako na Silvestra, keď sa odrátava nový rok. A stále nás to fanúšikov drží! Myslím, že to bude dobrý singel a aj album. Už si hovorím, aj keby stagnovali, tak oni do popmusic vniesli toho progresu naozaj dosť. Boli pri zrode elektronickej popovej hudby začiatkom 80-tich rokov, samplingu. Majú za sebou pestrý príbeh. Aj tie dobré, ale aj tie zlé veci. Nemajú sa za čo hanbiť!


Gabriel

 11    3. február 2023 o 16:14

The BRAT vyzýva, aby sme informovali, ze vsetko sa zacne o 18:01.


Paloq2

 12    3. február 2023 o 16:21

Gabriel [#11]:
The BRAT vyziva, aby sme informovali, ze vsetko sa zacne o 18:01.

No a to co sa ma zacat ma byt akoze na tomto odkaze? ...depechemode.com/mementomori


jozefst

 13    3. február 2023 o 16:22

Mimochodom, ja som bol asi v omyle, keďže dnešný dátum som pokladal za vydanie singla ako nosiča, ale je to skôr asi jeho uvedenie.


Gabriel

 14    3. február 2023 o 16:39

@Paloq2: Dobre rano stara mama wink

@jozefst: premera niecoho a zaciatok predaja (teda datum vydania) su dve odlisne veci, ktore mozu mat dva odlisne datumy. Dnes by mala byt premiera, ale nemus tomu tak byt. Uvidime, co sa stane o 18:01


jozefst

 15    3. február 2023 o 16:42

@Gabriel: Ja len dúfam, že premiéra bude cez oficiálnu stránku DM. Ja sa už pripravujem na tento zdroj. Where’s the revolution som odpremiéroval cez poľské rádio. Napríklad Barrel od a gun som čakal pri televízore s mono magnetofónom v ruke a začal som nahrávať. I feel you som prvý krát počul vo fun rádiu. Dnes to bude opäť o niečom naozaj zaujímavom.


Tomasito

 16    3. február 2023 o 17:22

Tak co, kde je singel?


jozefst

 17    3. február 2023 o 17:29

Ja popri učení IT počúvam postupne diskografiu DM, najpr album, potom single. Teraz som v období MFTM a Never let me down again (split mix) ma dostáva do kolien. Najmä ten prechod po ukončení klasickej skladby a to má ten remix vyše 9 minút. Tak si teraz krátim vhodnou hudbou na čakanie nového počinu DM.


Monghi

 18    3. február 2023 o 17:35

Tomasito [#16]:
Tak co, kde je singel?

a ktory mas konkretne na mysli? smile v domacej diskografii ich mam cele fury smile


Tomasito

 19    3. február 2023 o 17:39

Monghi [#18]:
Tomasito [#16]:
Tak co, kde je singel?

a ktory mas konkretne na mysli?  v domacej diskografii ich mam cele fury

Srandicky


In Your Memory

 20    3. február 2023 o 17:49

Toto bolo nekonecne dlhe cakanie. Ja su tak stastny smile


jozefst

 21    3. február 2023 o 17:53

Už len 6 minút.


jozefst

 22    3. február 2023 o 17:55

Ja len dúfam, že po tom odpočítavaní nabehne namiesto nejakej čiernej obrazovky aspoň minimálne videoklip.


Monghi

 23    3. február 2023 o 18:02

z facebooku DM: Ghosts Again, the first single off Depeche Mode’s next album Memento Mori, comes out February 9th, 2023. Set your clocks for Feb 9, 6:00 PM CET/5:00 PM GMT / 11:00 AM ET / 8:00 AM PT.


Monghi

 24    3. február 2023 o 18:03

tak to nas krasne dostali smile smile smile


Walking in Secret Garden

 25    3. február 2023 o 18:03

mne nabehlo znova, že za 5 dní grin
https://www.depechemode.com/mementomori/


jozefst

 26    3. február 2023 o 18:03

Tak na toto som čakal? Aby som sa dozvedel, že mám čakať na 9 február?


Palko

 27    3. február 2023 o 18:06

KKS


ViolateYou

 28    3. február 2023 o 18:06

wau.. odpocet ubehol a je tu.. dalsi odpocet!


In Your Memory

 29    3. február 2023 o 18:06

smile Nemam slov. Pekne nas dostali smile


samueldm

 30    3. február 2023 o 18:07

dať odpočítavanie na dalšie odpočítavanie, ach jaj chlapci musia byt skrátka originálny ale čo už :D sklamanie, aspon viac info nejakých som čakal


Dave & Mart

 31    3. február 2023 o 18:09

Toto je velmi zly pristup. Normalne nech mi idu s takymto niecim do pi*e! Absolutne nie som fanusik takychto srandiciek. Zly zaciatok DM, velmi zly. Ak nieco vyjde, beriem spat a ospravedlnujem sa, ale nateraz som velmi rozhorceny.


radoo

 32    3. február 2023 o 18:10

na takuto legendu je fakt trapne.


Lojzo

 33    3. február 2023 o 18:11

...za mna takisto sklamanie…tieto veci nezvladaju vobec…cisty amaterizmus…


ViolateYou

 34    3. február 2023 o 18:11

hmm.. ano len skoda ze su marketingovo originalni tym najdebilnejsim sposobom..


ViolateYou

 35    3. február 2023 o 18:13

Cize zhrnme si to: oznamili co uz aj tak vsetci vieme cize nazov singla Ghosts Again, s ukazkou hudobnou ktoru aj tak vsetci poculi.. na toto vazne musel byt countdown? U ziadnej velkej/strednej/malej kapely som sa s takymto pristupom zatial nestretol.. skoda ze to vzislo od DM prave..


Lojzo

 36    3. február 2023 o 18:14

...ako socialne siete nepozivam skoro vobec ale ked robim nieco pre fans na celom svete tak to robim adekvatne k tejto dobe…cakal som hocico ale toto? To stacilo poslat mail ze 9.2. cosi vyjde a dovi dopo…. toto je blbost odpocitavat aby som odpocitaval, trapas noooo


Monghi

 37    3. február 2023 o 18:17

reakcie fans z celeho sveta su rovnake, ake citate tu ... z mojej strany jedine strucne slovo: FAIL


Lojzo

 38    3. február 2023 o 18:19

...uz len doplnim, ze mi tato prezentacia pride presne taka trapna ako tlacovka v Berline to bol tiez prepadak…


samueldm

 39    3. február 2023 o 18:19

Tiež si myslím, že to spravili dosť zle, akurát tým veľa ludí nasrali, ktorí si kvoli tomu možno aj menili plány a podobne. Tento oznam mohli dať ale bez toho countdownu, ktorý mal prísť až teraz.


cvengo

 40    3. február 2023 o 18:22

cvengo [#9]:
ja radsej nemam ziadne ocakavania, aby som potom nemusel nadavat
ale zvedavy som

vyborny pristup, osvedcil sa grin


ViolateYou

 41    3. február 2023 o 18:23

napada mi paralela s panom Hascakom: “volic je hovno” tak tu mi to pride ze “fanusik je hovno” :D no nic.. tak dufam, ze ten singel aspon bude stat za to a ze do buducna sa so svojou marketingovou strategiou polepsia. Toto vrha na kapelu zle svetlo, co ma mrzi. Martin a Dave to museli zrejme schvalit a odobrit.


Strider

 42    3. február 2023 o 18:27

Toto je jeden velky marketingovy FAIL!  Som sklamany z takehoto pristupu.


giggs11

 43    3. február 2023 o 18:28

velmi zly pristup….


Dave & Mart

 44    3. február 2023 o 18:30

Vzhladom na ich marketing ma napada scena zo Sam doma 2: “To co za idiotov to tu zamestnavaju?! Tych najlepsich v NY, madam.”

Toto je skutocne marketingovy preslap, najhorsi mozny scenar sa naplnil. Nechcem byt za ufnukanca, ale na 5 dni si dam teraz post od DM, moja horuca horehronska krv sa musi vratit do stavu pokoja. 9. februara si dame reparat a na tento ulet zabudneme.


Lojzo

 45    3. február 2023 o 18:31

Myslim si, ze M a D to maju na haaaku, ich take veci neberu a nezaujimaju. Oni si svoje idu dalej, ani nemaju sajnu co a ako sa prezentuje. Nemyslim ze toto odsuhlasili a ak naozaj ano tak museli byt obaja v hlbokej kooome :D


DM-80

 46    3. február 2023 o 18:32

Som z toho mimo. Na to bolo potrebné odpočítavanie, aby dali oznámenie o vydaní singla? Veď celý svet dnes pochopiteľne čakal na novú skladbu. Neviem, príde mi to detinské. Je mi veľmi ľúto, že to musím povedať o svojej obľúbenej kapele, ale sklamanie dnes z toho. Nie veľmi dobrý signál na úvod Memento Mori obdobia. No nič, čo už. :(


giggs11

 47    3. február 2023 o 18:37

@KOBO_101 [#44]:

a to som si myslel,ze na horehroni som iba ja fanusik DM


samueldm

 48    3. február 2023 o 18:38

aj na twittri to pekne schytávajú, takmer každá reakcia je negatívna, naozaj neviem čo si mysleli, že to bude akože vtipné alebo že nás to ešte viac navnadí, práve naopak to ludí odradí a znechutí


radoo

 49    3. február 2023 o 18:39

bolo by dobre im to dat pekne vyzrat,lebo chlapci uz roky lietaju niekde v oblakoch,nakolko realita je uplne odlisna.ale co,peniaze cinkaju,co tam po kvalite albumov,koncertov…..........


Monghi

 50    3. február 2023 o 18:43

asi najlepsie zhodnotenie aktualnej situacie, na ktore som dnes narazil: teraz sa ukazalo, co znamenal pre kapelu Andy Fletcher. Za neho by sa takato trapnost, vratane tlacovky v Berline, nikdy nestala!!!!! A ze je to trefny koment!


giggs11

 51    3. február 2023 o 18:46

naozaj by som chcel vediet,ktory kreten toto schvalil…...


Dave & Mart

 52    3. február 2023 o 19:00

Ked sa nad tym teraz spatne zamyslim, kolko ludi bolo pripravenych, kolko ludi sa tesilo, kolko ludi si spravilo cas, kolko ludi zmenilo plany, naozaj kolko fanusikov bolo doslova zmobilizovanych, aby mohli byt pri premiere noveho singla a drb, facka ak vysita. Ludia behom sekundy vytriezveli a asi 80% ludi im 9. februar doslova oserie, ja teda urcite nebudem sediet za pocitacom a cakat ako teraz som cakal na velky sviatok pre DM fanusikov. Absolutne to caro a napatie rozsekali, znicili. Velmi zle a hlupe rozhodnutie. Uprimne mam strach z toho ako bude vyzerat turne, stage, setlist, ... Ako spieva Robo Grigorov: “Priznam sa, mam velke obavy…” Rozladilo ma to, stale to neviem vstrebat, este ze sa tu clovek moze “vyplakat”.


Paloq2

 53    3. február 2023 o 19:01

Gabriel [#11]:
The BRAT vyzýva, aby sme informovali, ze vsetko sa zacne o 18:01.

Tak ze velky BRAT vyzyval k tomu,aby sme sa vsetci fans o 18:01 po celej zemeguli citili ako hlupaci…


suspy

 54    3. február 2023 o 19:02

@Lojzo [#45]: úplný súhlas….D a M už takmer 30 rokov nemajú žiadny záujem, čo sa okolo nich v prípade propagacie DM deje …


Andy

 55    3. február 2023 o 19:12

tak toto je slusny oxxb, ale nejak nie som sokovany smile skoncil som v praci o 1, doma som bol o 1:15, dal som si poobednu kavu, zena urobila leco tak sme sa najedli a pozreli Slecnu Marplovu ( ta nesklame ) potom okolo tej 3 ze dame si piatkoveho slofika, este som jej povedal ze ” jeeej, za chvilu vyjde novy DM ” na co poznamenala ze ” faaaaakt ? “, potom som sa zobudil v ocakavani ze svet bude saliet nad novym ” electronickym duom Mart Gore & Dave Gahan ” , otvorim tuto stranku a nic ... ale po dlhej dobe ma Depeche Mode opat niecim prekvapilu ... smile


Violator68

 56    3. február 2023 o 19:17

Tak u mna dobry…????
Pred siestimi rokmi presne na den vydali a prezentovali singel a v pondelok som zinfarktoval.
Prezil som Vdaka Bohu a terazky no pondelok este len bude ale aspon nieco je trosku ine.????


giggs11

 57    3. február 2023 o 19:24

BRAT tvrdi,ze oni nic oficialne na 3.2 nepotvrdili….


Jarik

 58    3. február 2023 o 19:54

bolo divne ze nie je žiadny leak skladby ????????????????


Lojzo

 59    3. február 2023 o 19:58

giggs11 [#57]:
BRAT tvrdi,ze oni nic oficialne na 3.2 nepotvrdili….

...ked nepotvrdili preco islo odpocitavanie? , ten BRAT je tiez asi mierne mimo…teraz to budu uz len same vyhovorky…. spackali to!


tommy

 60    3. február 2023 o 20:05

Hm, že ma to vôbec neprekvapuje… Keďže som nič nečakal, tak nemôžem byť sklamaný... Všetky okolnosti posledné dni boli akosi proti mne a to neveštilo nič príjemné... A udalosti posledných hodín to len potvrdili… (
Ešteže tu je nový singel od mladej írskej krvi… A celkom výstižný názov to má, taký tématický... smile


Lacee74

 61    3. február 2023 o 20:17

... A toto co?
https://youtube.com/watch?v=_29WzH9zr4A&si=EnSIkaIECMiOmarE


Andy

 62    3. február 2023 o 20:42

Lacee74 [#61]:
... A toto co?
https://youtube.com/watch?v=_29WzH9zr4A&si=EnSIkaIECMiOmarE

to je domacky remix ” dominatrix rmx ” ten chalan ma aj svoj vlastny kanal na youtube, niektore veci ma celkom ok, ale nic oficialne vydane, to je vsetko doma robene a potom to da na youtube…


Rajny

 63    3. február 2023 o 20:51

No nic, pindanie sa odklada o 6 dni smile


lili ruza

 64    3. február 2023 o 20:56

Potvrdené! Singel “Ghosts Again” vyjde 3.februára 2023…..... toto bola pridaná  aktualita na depechemode.sk 26.januára :(  .....aj tak NÁS VŠETKÝCH ten BRAT pekne o…..l


Stanley242

 65    3. február 2023 o 21:15

Noo chlapci, pekne ste nás ojebatrtkabátili, toto sa nerobí, a ja som sa tak tešil…


trent

 66    3. február 2023 o 21:18

zabudni od odlisnej verzii ty si nepamatas ako Alan hovoril ze Gore sice napise vymakanu piesen ale v studiu sa hned zacne nudit takze nova skladba ako vsetky post Wilderovske budud velmi zvukovo odflaknute a verte budete sklamani s tymto novym singlom


Gabriel

 67    3. február 2023 o 21:46

lili ruza [#64]:
Potvrdené! Singel “Ghosts Again” vyjde 3.februára 2023…..... toto bola pridaná  aktualita na depechemode.sk 26.januára :(  .....aj tak NÁS VŠETKÝCH ten BRAT pekne o…..l

Plany boli zmenene, lebo sa im opozdil marketingovy plan. Precitaj si, co som rano dal na twitter a avizoval, ze dnes nepride ziadna nova hudba
https://twitter.com/depechemode_sk/status/1621414314946039809


Rajny

 68    3. február 2023 o 22:10

trent [#66]:
zabudni od odlisnej verzii ty si nepamatas ako Alan hovoril ze Gore sice napise vymakanu piesen ale v studiu sa hned zacne nudit takze nova skladba ako vsetky post Wilderovske budud velmi zvukovo odflaknute a verte budete sklamani s tymto novym singlom

My co sme sa vyrovnali s 1995 a povazujeme Exciter za N. 1 sklamani nebudeme!


kikinkadm

 69    4. február 2023 o 01:13

no proste bude o tyzden wink stale sa bude naco tesit smile


jozefst

 70    4. február 2023 o 02:35

Ja jak nejaký napnutý Sandokan čakám na nový singel a po odrátavaní som sklesol ako Rumburak.


jozefst

 71    4. február 2023 o 02:53

Inak kto spôsobil takýto “geniálny” marketing? Že odrátavame odrátavanie. Ja ich hudbu mám rád a aj ich. Ale David a Martin, vlastne počkajte, prvé písmená ich mien sú v súčasnej dobe názvom ich kapely DM. Tak toto mohli tí ich marketéri namiesto tejto smiešnej odrátavačky využiť. Že ja na staré kolená objavím v sebe talent, teda moc skrytý. Hlavne nech tá ich hudba napriek ich lapsusom šlape progresívne a naplno! A to je to hlavné. Tak som zvedavý na celý album.

Edit: Myslím si, že Martin a Dave o tomto ich dnešnom odrátavacom počine vedia a aj o rekciách od fanúšikov naň a sú si vedomí dôsledkov. Ak áno, možno vyvodia, ako sa moderne povie konzekvencie.


In Your Memory

 72    4. február 2023 o 05:53

Tak az take zle to nie je, ci? smile Este teraz sa smejem, ako sme sa nechali nachytat. Vsak ved oni na 3 februara ani nic neslubili. Zacal odpocet a my sme si uz vyfantazirovali novy singel s klipom smile Ja som v poslednych minutach ani nedychal a ked skoncil odpocet, tak mi aj srdce zastalo. Fantasticke na tom je, ze to zazijem este raz wink

Ludia, ved si to krasne obdobie cakania na singel a album nenechajte pokazit. Cakali sme dlho, tych par dni naozaj nikomu z krasy neuberie. Mna ziadny marketing a podobne sracky okolo toho absolutne nezaujimaju. Nech je za tym cokolvek alebo ktokolvek, nech sa len pekne hraju dalej. Mna zaujima hudba, co Martin a Dave dokazali po 6 rokoch natocit. Dost silno pochybujem, ze samotnych DM marketing vobec zaujima. Na to maju Barona Kesslera, asi najhorsieho manazera, akeho si fanusik nejakej oblubenej kapely moze priat. Pravdu povediac, skor ma trapia Live zaznamy, ktore v archive zapadaju prachom a obavam sa, ze nikdy neuzru svetlo sveta. Ale to sem nepatri a kazit si den nemienim…

Hlavu hore ludia, este par dni a mame tu novy singel smile


tommy

 73    4. február 2023 o 07:28

@In Your Memory: Byť fanúšikom, tak by som sa pod tvoj posledný príspevok podpísal… smile
DM majú svoj “čierny kŕdeľ” dobre zanalyzovaný... Vedia, že si mnohé veci fans domyslia a tak sa s nimi neškodne zahrávajú a smejú sa na tom… smile Aj keď sú mnohí z nich už skúsení a triezvo uvažujúci ľudia, pri “svojej skupine” uvažujú akosi inak… smile Chce to pokoj a čistú hlavu. Všetko má svoj čas… Ak nám je to súdené, tak sa dočkáme… A ak nie, tak…

Ja som napr. včera o 18.00 hod. sedel pokojne v aute, celá rodinka na ceste domov a tesne pred cieľom bol na ceste padnutý veľký strom… A mal som také tendencie, že poviem svojím babám, že urýchlite nakupovanie, lebo chcem byť o šiestej doma… A potom si tak v duchu vravím, že na čo sa budem ponáhľať v takom počasí, veď je to len hudba, len DM, nič sa nestane, keď si to pustím neskoro večer, keď budem mať nočný pokoj… Možno nechýbalo veľa a…
GHOSTS AGAIN…
Hudba už dávno (asi po albume SOFAD) nie je všetkým… Dnes sa na sebe smejem, aký som bol…  Poznám ľudí, ktorí sú odo mňa takmer o dvdsať, resp. aj tridsať rokov starší a hudba je pre nich takmer všetkým… Vážne! Na tých sa nesmejem, pretože viem, akí sú do hudby triezvo zanietení... Už poznajú svoju mieru, vyváženosť... Cez deň tvrdí pracanti (žiadni dôchodcovia) a po večeroch garážoví nadšenci… Umelci…

PS: Ja som po SPIRITE veľmi opatrný... Možno až poverčivý... Ten album mi “zobral” príliš veľa… :(


NODLISAB1973

 74    4. február 2023 o 08:23

tomy Pecka,Realita ,nazor ako sa patri.Moc sem nepisemale citam rad.Zime a cakajme,ono to pride predsa.


Gabriel

 75    4. február 2023 o 08:56

Obal albumu vo vysokej kvalite - 3000 x 3000 px, 300 dpi, 2.8 MB


Michaela 146

 76    4. február 2023 o 08:57

A opět se mi potvrdilo, nejsem ovce, nesplývám s davem, nejdu za svým stádem…“Nejvíce je hudba zavázána ovci, nikoli slavíkovi” Nesledovala jsem, svůj drahocenný čas jsem věnovala pro mě důležitějším věcem…Have a good day.


Gabriel

 77    4. február 2023 o 09:51

Ghosts Again (7 tracks):
2LP, CD, Digital


Paloq2

 78    4. február 2023 o 11:02

Obal albumu je perfektny,nadherny.Podaril sa.


Dave & Mart

 79    4. február 2023 o 11:08

Tak, hlava vychladla a dakujem aj vam chalani, ktori mate na to triezvy pohlad. Hoci budem stale tvrdit, ze ten, kto je za to zodpovedny nezvolil prave najstastnejsie riesenie, ale netreba sa zbytocne zahltat negativnymi myslienkami. Uz tych par dni vydrzime. Ak je to teda definitivna podoba predneho obalu albumu, tak sa mi velmi paci.


DM-80

 80    4. február 2023 o 11:27

Jasné samozrejme, nič sa nestalo. Ospravedlňujem sa, ak som nevhodne reagoval. Majte tu všetci krásny deň! ✌️


trent

 81    4. február 2023 o 14:29

ta basa je strasne prvoplanova na tomto novom singly podla ukazky usudzujem ze zial to aj tak ostatne vo finalnej verzii od kedy Alanko nam odisiel depesaci uz nezvyknu robit inu verziu singla ako povedal Alan Martin vytvori genialnu piesen ale v studiu sa zacne po chvili nudit a prestane ho to bavit v preklade preto je cela produkcia DM po Alanovom odchode odflaknuta


Lojzo

 82    4. február 2023 o 15:03

@trent: suhlasim s Tebou a mam podobny pohlad na veci okolo DM ako ty vo vsetkych tvojich prispevkoch.
Niekto tu raz napisal ze produkcia DM po odchode Alana by sa dala nazvat DEMO MODE. Je to pravda ked si pustim stare demace tak tam pekne pocut ze Martin dotiahne demo skladby fakt do dobrej verzie, ale potom by na tom trebalo v studiu popracovat o dost viac a to sa nestava. Podobne je to aj u tohto singlu Ghosts Again. Cize akurat nesuhlasim s Tebou smile v tom ze odflaknuta praca, Martin urobi maximum, nam to znie ako demo a dotiahnut to uz nema kto…

Tiez tu ktosi pisal ze sa DM nevykradaju, to je pravda skor sa recykluju lebo ked si porovnas skladbu Soft Touch a skladba So Much Love tak bud som ja hluchy alebo… recyklacia na 100% smile


Dusan

 83    4. február 2023 o 15:37

Hm, boli časy… ja som vedel, že teraz niekedy by singel mal vyjsť, normálne som zabudol a vlastne ani nedal do pamäte, že to malo byť teraz… áno, nalogoval som sa, že hádam to je asi von, tak si to pustím. A teraz takýto faux pas. Som zvedavý, to je pravda, ale na 99% istý, že to bude produkčná slabota ako vždy doteraz od odchodu Wildera (pardon, okrem Ultra). Čo by malo spôsobiť, že to tak nebude? Ten istý producent ako pri predošlých albumoch? ...teda, ak sa nemýlim… tie Goreho mašinky v jeho štúdiu? Koniec koncov aj tá ukážka hovorí za veľa. Tie časy, kedy mi padala sánka sú dávno preč. Každopádne zvedavý som, ale očakávania sú ďaleko inde ako kedysi. Skôr sa bojím, že to bude opäť niečo k čomu sa nebudem vracať. A to sa fakt snažím k tomu pristupovať bez melanchólie k starému vrcholnému obdobiu. Omnoho viac sa teším na the Cure, tie nové skladby z koncertov sú super, veľkým prísľubom. Už nech to ten Robert schváli a vypustí von.


trent

 84    4. február 2023 o 15:40

lojzo alebo where revolutin a corupt melodia spevu podobna ozaj vypocuj si nechcem sa chvalit moju novu skladbu poto md aj vediet tvoj nazor voper dik len spev mam zly zial to sa priznam
https://soundcloud.com/rastislav-jurecka/samorast-cesta


Dusan

 85    4. február 2023 o 15:46

Dve skladby ale považujem naozaj za vydarené za posledné 3 albumy: Going Backwards a Always. To sa dá naozaj s pôžitkom počúvať grin


trent

 86    4. február 2023 o 15:54

Dusan pamatas ked nam padla sanka z premieru klipu i feel you nie len zo skladby ale ja z Gahanovho imidzu?:-))) to boli casy a ked som pocul singlovu verziu in your room to uplne ma zaujalo dokonca aj z ultra obdobia mi padala sanka ale od exciter uz mam sanku konecne pripevnenu k celusti:-))))


Dusan

 87    4. február 2023 o 16:27

trent> jasnačka, pamätám. Pamätám ako som s kotučákom nahrával premiéru Enjoy the Silence z Peter’s Pop Show a hltal som ten úvod a celú skladbu točil dookola. Pred tým Personal… brutálne bicie so všetkými zvukmi, neskutočná energia. Pri I feel you si pamätám ako som večer zaspával po tom čo som to videl na MTV u kamoša a hovoril si, kurnik už je to dosť tvrdé a do toho Dave s dlhými vlasmi grin a opäť šokujúce, ale úplne skvelý úvod toho čo prišlo, vrcholu DM. Pri Ultra som po vypočutí albumu napísal asi 8 stranový popis toho čo som počul a ako skvelý je to album… Ale od Excitera to začalo, sklamanie za sklamaním. Nechápal som, ako niečo také môžu dať von, demo, obzvlášť po Only When I Lose Myself. Ale to sú moje výlevy, ktoré asi sem nepatria a im sa to evidentne páči… skrátka môj vkus sa s nimi rozišiel a je jasné čim sa to stalo… odchodom AW, lebo jeho Recoil je presne produkcia, ktorú zbožňujem. Ale to je jedno, teraz idú vydať niečo nové, čakáme na to, ale ja už inak ako kedysi. So zvedavosťou ale bez veľkých očakávaní. Nemám prečo ich už mať...


trent

 88    4. február 2023 o 16:37

Dusan ja inak robim elektronicku muziku dal som lojzovi link ale par kamosov mi povedalo ze mam lepsie aranzma ako DM po oschode AW


Dusan

 89    4. február 2023 o 16:40

Tak to by som si rád vypočul, ak môžeš pošli link grin


trent

 90    4. február 2023 o 16:47

dusan https://www.youtube.com/watch?v=ldvqdKA06Qw hudbu aj klip som robil ja milujem 3
D animacie ale dakujem super spevakovi co napisal tuto piseen a to je Peter Adamov:-)


angel

 91    4. február 2023 o 17:08

Viac elektroniky a menej Soulsaversu, ako Spirit!!!! Keby to nevydal DM, ani to nekúpim. Nepočúvam ho vôbec.


trent

 92    4. február 2023 o 18:10

Lojzo este stale je tam Daniel   a GARED PRECO NEUROBIA NA STYL SOME GREAT REWAERD


Walking in Secret Garden

 93    4. február 2023 o 18:23

Dusan “87” stotožňujem sa s tebou.


samueldm

 94    4. február 2023 o 18:35

@trent [#90]: máš celkom zaujímavé aranže, v čom robíš hudbu? ja tiež robím svoje veci ale rád by som s niekym spolupracoval pri aranžoch, možno by to bolo zaujímavé spojenie. tu nejaké odkazy na moje už hotové veci
https://www.youtube.com/watch?v=K4_QufoEDu8
https://www.youtube.com/watch?v=JgfP1WoY_I8


Jarik

 95    4. február 2023 o 20:50

@Dusan [#87]:
ja si pamatam ako Juraj Curny pustil cely album Violator v FM radiu , aj s komentarmi k jednotlivym skladbam


Dusan

 96    4. február 2023 o 21:21

Presne Jarík, super, že si to pripomenul, to som si tiež nahrával a bol som z toho úplne hotový wink Potom sme boli na diskotéke s ostatnými depešákmi a diskutovali, či sme to na rádio FM počuli a čo na to hovoríme… každý sa usmieval, delil sa o dojmy, ospevoval to, aká to je nenormálna pecka, každá skladba bola šleha (však to vieme doteraz), waiting bola ako z iného vesmíru… krásne časy a hlavne tá ich tvorba zasahovala rovno do duše, prenikalo to nami. Ešte by som možno ten pás s Jurajovými komentármi aj niekde vyhrabal…


trent

 97    4. február 2023 o 21:28

samueldm muziku robim v reason5


Andy

 98    4. február 2023 o 22:24

samueldm [#94]:
@trent [#90]: máš celkom zaujímavé aranže, v čom robíš hudbu? ja tiež robím svoje veci ale rád by som s niekym spolupracoval pri aranžoch, možno by to bolo zaujímavé spojenie. tu nejaké odkazy na moje už hotové veci
https://www.youtube.com/watch?v=K4_QufoEDu8
https://www.youtube.com/watch?v=JgfP1WoY_I8

slusne veci, inak v tej prvej pesnicke ” smutne kvety ” hlavne na zaciatku som mal pocit ze pocujem hlas Deza Ursinyho ...


Michaela 146

 99    4. február 2023 o 22:53

Jsem stejně osamělá jako ten muž..,


Dave & Mart

 100    4. február 2023 o 23:07

Prepáčte, ale musel som. Stý komentár.


Michaela 146

 101    5. február 2023 o 00:53

Jsem smířena s osudem, že přátelství zde nenajdu. No nic, budu se těšit aspoň na nové album.


trent

 102    5. február 2023 o 11:16

Andy ja robim v reason 5 piesne a ty v akom programe tvoris?


trent

 103    5. február 2023 o 11:40

Michaela ja som tiez osamely som 10 rokov nedobrovolne single


Andy

 104    5. február 2023 o 13:13

trent [#102]:
Andy ja robim v reason 5 piesne a ty v akom programe tvoris?

ja nerobim vobec hudbu:)


Gabriel

 105    6. február 2023 o 05:45

Singel vraj bude obsahovat okrem remixov dalsie 2 skladby.


Walking in Secret Garden

 106    6. február 2023 o 12:05

Dobrá správa, Gabriel, som zvedavý.


Gabriel

 107    6. február 2023 o 16:41

Nahodou, su v Bratislave vylepene nejake plagaty albumu MM?


samueldm

 108    6. február 2023 o 19:28

@Gabriel [#107]: zatial som nezaregistroval žiadny


trent

 109    6. február 2023 o 20:07

samuel aj ty mas zaujimave skladby mas to aspon studiovo nahrate ja len po domacky


lili ruza

 110    6. február 2023 o 20:16

Gabriel [#107]:
Nahodou, su v Bratislave vylepene nejake plagaty albumu MM?

A su uz vobec nejake bilbordy ku koncertu na Slovensku? Lebo ja som zatial nikde ziadny nevidel.


Michaela 146

 111    6. február 2023 o 20:43

trent [#103]:
Michaela ja som tiez osamely som 10 rokov nedobrovolne single

To je mi líto, vycítila jsem to z textů tvých písní.


Tomasito

 112    7. február 2023 o 14:16

amen

Dusan [#83]:
Hm, boli časy… ja som vedel, že teraz niekedy by singel mal vyjsť, normálne som zabudol a vlastne ani nedal do pamäte, že to malo byť teraz… áno, nalogoval som sa, že hádam to je asi von, tak si to pustím. A teraz takýto faux pas. Som zvedavý, to je pravda, ale na 99% istý, že to bude produkčná slabota ako vždy doteraz od odchodu Wildera (pardon, okrem Ultra). Čo by malo spôsobiť, že to tak nebude? Ten istý producent ako pri predošlých albumoch? ...teda, ak sa nemýlim… tie Goreho mašinky v jeho štúdiu? Koniec koncov aj tá ukážka hovorí za veľa. Tie časy, kedy mi padala sánka sú dávno preč. Každopádne zvedavý som, ale očakávania sú ďaleko inde ako kedysi. Skôr sa bojím, že to bude opäť niečo k čomu sa nebudem vracať. A to sa fakt snažím k tomu pristupovať bez melanchólie k starému vrcholnému obdobiu. Omnoho viac sa teším na the Cure, tie nové skladby z koncertov sú super, veľkým prísľubom. Už nech to ten Robert schváli a vypustí von.


Tomasito

 113    7. február 2023 o 14:33

Dusan, nie si sam - aj ja si pokladam stale dookola tu istu otazku, ako je to mozne, ze sa to cele tak zmenilo (naschval nepisem pokazilo, kedze viem, ze mame vsetci iny hudobny vkus) - a stale mi vychadza jedina odpoved…, ale stale sa snazim si povedat, ze to tak nie je a cakam prekvapenie pri novom a dalsom albume - bohuzial, zatial to neprichadza a to naozaj nie som cisto ortodoxny DM fan (pocuvam od trashu, cez EBM az po klasicky pop ci rock - haha).
Tato otazka pre nas ostane nezodpovedana az do momentu, kedy by sa chalpci rozhodli urobit spolocny pocin (VERIME) - no a potom by sme mohli porovnavat…

Dusan [#87]:
trent> jasnačka, pamätám. Pamätám ako som s kotučákom nahrával premiéru Enjoy the Silence z Peter’s Pop Show a hltal som ten úvod a celú skladbu točil dookola. Pred tým Personal… brutálne bicie so všetkými zvukmi, neskutočná energia. Pri I feel you si pamätám ako som večer zaspával po tom čo som to videl na MTV u kamoša a hovoril si, kurnik už je to dosť tvrdé a do toho Dave s dlhými vlasmi a opäť šokujúce, ale úplne skvelý úvod toho čo prišlo, vrcholu DM. Pri Ultra som po vypočutí albumu napísal asi 8 stranový popis toho čo som počul a ako skvelý je to album… Ale od Excitera to začalo, sklamanie za sklamaním. Nechápal som, ako niečo také môžu dať von, demo, obzvlášť po Only When I Lose Myself. Ale to sú moje výlevy, ktoré asi sem nepatria a im sa to evidentne páči… skrátka môj vkus sa s nimi rozišiel a je jasné čim sa to stalo… odchodom AW, lebo jeho Recoil je presne produkcia, ktorú zbožňujem. Ale to je jedno, teraz idú vydať niečo nové, čakáme na to, ale ja už inak ako kedysi. So zvedavosťou ale bez veľkých očakávaní. Nemám prečo ich už mať...


Gabriel

 114    7. február 2023 o 16:40

lili ruza [#110]:
Gabriel [#107]:
Nahodou, su v Bratislave vylepene nejake plagaty albumu MM?

A su uz vobec nejake bilbordy ku koncertu na Slovensku? Lebo ja som zatial nikde ziadny nevidel.

Pretoze nie su potrebne. Koncert je takmer vypredany.
Bola iba jedna kratka billboardova kampan po spusteni predaja.


trent

 115    7. február 2023 o 17:59

Dusan uvidime aka je sikovna Marta Salogni a co vykuzli s tymi paskami a echami u tohto noveho albumu len ona je nadej ze DM posunie niekde inde. Ale urcite to nebude lepsi album od posledneho spirit skorej si myslim ze to bude horsie a podla mna spirit je cisty prepadak


Dusan

 116    7. február 2023 o 22:52

Chlapi, podľa mňa je to jasné. Chýbajú dve veci, ktoré zabezpečoval hlavne Wilder. Prvá je to čo Alan popisoval ako… a teraz neviem, či to správne napíšem… muzikálnosť, performance, human groove v piesni, vytvoriť z piesne atmosféru, ktorá sa dobre počúva, ide do uší. Druhá je drina na takomto niečom robiť v elektronickej hudbe. Dať piesni takýto šat. Ja to už v tých nových skladbách nepočujem. Tá produkcia je taká príliš minimalistická a prvoplánová. Niečo v zmysle jednoduchého nápadu, však tam šupnime nejaké čudné zvuky a ak je to nezvyčajné, tak to je aj dobré a zaujímavé. To ale nestačí... Neviem, či som to zrozumiteľne opísal, nie som hudobný producent, takto to vnímam ako poslucháč.


lili ruza

 117    8. február 2023 o 08:20

Gabriel [#114]:
lili ruza [#110]:
Gabriel [#107]:
Nahodou, su v Bratislave vylepene nejake plagaty albumu MM?

A su uz vobec nejake bilbordy ku koncertu na Slovensku? Lebo ja som zatial nikde ziadny nevidel.

Pretoze nie su potrebne. Koncert je takmer vypredany.
Bola iba jedna kratka billboardova kampan po spusteni predaja.

Áno, naozaj sa tie vstupenky dobre predávajú. Pred Vianocami, dali do predaja sektory oproti pódiu a rýchlo sa to vypredalo…Škoda, taký billboard v meste vždy poteší. Človek môže chodiť popri ňom denne do práce a hneď je lepšia nálada smile


trent

 118    8. február 2023 o 09:56

Dusan mas uplnu pravdu presne tak to citim uplne necitlivo hodia tie pazvuky do kladieb kde sa vobec nehodia napriklad na konci skladby heaven z delta machine uplny pruser a takysto dynamika sa im uplne vytratila ked si vypocujes SOFAD tam uplne citit tu velkolepost tu silu muziky co Alan vedel dokazat. Preto mam radsej jeho projekt recoil ako albumy DM po jeho odchode


samueldm

 119    8. február 2023 o 10:55

Producent, ktorý dá songom finálnu podobu je veru citlivá vec, sám to trochu poznám z vlastných skúseností s tvorbou. Nájsť človeka, ktorý je nielen kvalitný ale aj nejak trafí odhadne ako tie songy vystavať aby si to všetko sadlo je naozaj umenie a vzácnosť. Veci, ktoré DM robia po odchode Alana nie sú zlé, a pochybujem že by to flákali, je to všetko profi robota len jednoducho to nejaké vzácne spojenie navyše tam asi už neprebehlo s nikým, tak ako si to všetko sadlo s Alanom. Martin stále vie napísať kvalitné zaujímavé skladby, aj ked už možno nie jeho naj, čo je pochopitelné, asi nie je realne aby niekto písal 40 rokov 200 geniálnych skladieb. Ale už tam chýba niekto, kto by ich ešte povýšil, aj ked aj po Alanov odchode bolo pár silných songov, u mna hlavne na ULTRA a PTA. Skôr je pre mňa zaujímavé, že pri kapele ako je DM a pri ich možnostiach, kedy možu spolupracovať naozaj asi s hocikým, nedokázali nájsť producenta, ktorý by z tych martinových demáčov možno vytiahol ešte viac. Aj ked zo značnej časti je to len o uhle pohladu a otázka vkusu.


trent

 120    8. február 2023 o 18:10

V jednom clanku Martin sam hovoril ze mu to s Alanom pri nahravani pocas hlavne SOFAD skripalo lebo sam tvrdil ze jeho vkus na muziku aj aranzma od Alanovho vkusu sa diametralne odlisuju. A to je dovod preco DM zamerne nehladaju producenta co ma vkus ako Alan naopak chcu cloveka s odlisnim pohladom na aranzma ako bol AW a nam sa zda ta ich tvorba odflaknuta no podla mna Martin je velmi spokojny s aranzmanmy po Alanovom odchode. Martin zamerne nechce aby ich muzika znela ako keby tam stale bol Alan. naopak Martinove ego ma plne zuby toho aby sme mu davali najavo ze bez Alana su nahrati jeho to vyslovene uraza si myslim.


Walking in Secret Garden

 121    8. február 2023 o 18:52

Dusan, Samueldm, Trent… súhlasím s vami. A dnes som už úplne presvedčený, že rozdiel rozhodne nie je možné vysvetliť iba subjektívne, spomienkovým optimizmom, mladosťou a pod. Vedel by som tu vymenovať a rozobrať niekoľko konkrétnych faktov, rozdielov. Okrem toho, od albumov vydaných po Ultra (Exciter…) prešlo už tiež dosť veľa času…
Ale tie rozbory si nechám možno na niekedy inokedy. Teraz sa teším na nový singel, album… hoci zároveň už nejaké veľké očakávania nemám, pozitívne prekvapenia veľmi neočakávam. Ale som rád, že niečo ešte vydávajú.


Walking in Secret Garden

 122    8. február 2023 o 19:21

Ak sa vám chce spestriť čakanie, som sa dobre pobavil pri tom, obzvlášť zhruba od 14. - 15. minúta Soft Touch / Raw Nerve grin
My 10 LEAST Favourite Depeche Mode Songs !!
https://www.youtube.com/watch?v=fV3YLmWDgkw


trent

 123    8. február 2023 o 20:15

https://www.youtube.com/watch?v=yuOZo0P4TTs&list=OLAK5uy_lIz4HWCOBNaHF2HvCrklMAzdASIrZekQk

link na tima simeona co produkoval pred DM ultra tohto interpreta vtedy velmi dobre zvolili producenta si vypocujte nema to chybu


Lojzo

 124    8. február 2023 o 21:20

Juuuj chalani dobre pisete, vela ludi uz tato tema unavuje, hlavne v takom case ako teraz ked ma vyjst najprv singel a potom album a ocakavania su velke u vacsiny urcite ano a u inych zasa nadsenie z kazdej skladby aj ked to nie je akurat hit alebo nadupana skladba. A inak ked citam komenty ci uz tu v teme Singel alebo Album MM, tak zistujem ze ako komunita DM sme ale ze maximalne rozdielni co do vkusu a toho ako by mali zniet skladby od DM. Ved je kopec fans ktorim sa DM od Excitera pacia prave pre ten “moderny” minimalisticky styl. Pamatam sa velmi dobre ako som sem pred par rokmi ked vyslo PTA pisal ze aky je to super album ze konecne pocujem moderny DM ale s dusou na aku som bol pri nich zvyknuty za tie roky od 1986 kedy som ich zacal pocuvat. A vela ludi pisalo ze su tam len skripajuce zvuky a ziadna melodia a pod. Cas ukazal ze s kazdym novym albumom alebo singlom sa DM kdesi posuvaju a nie kazdemu to sadne ci po zvukovej alebo vizualnej stranke. Teraz mi moj 12 rocny syn hovori aby som si pozrel kanal DM na YT ze je tam kratke video… Ghosts Again. No ked to pocuvam je to super skladba do dnesnej doby kde sa odvsadial vali hudobny styl TRAP. Mna to neoslovi urcite lebo AW ma naucil pocuvat inu hudbu a inym sposobom smile Asi “hawk” dohovoril som na teraz smile


Gabriel

 125    8. február 2023 o 21:29

...uz upchava internetove linky…


Lojzo

 126    8. február 2023 o 21:38

...zatial 457 čakajúcich tak snad sa to neupcha zajtra uplne smile


Gabriel

 127    8. február 2023 o 22:31

Nepochopil si… Cela skladba uz koluje medzi ludmi.


giggs11

 128    8. február 2023 o 22:38

nechce sa mi hladat celu skladbu,pocul som 2:14 minutovu"verziu”...v kazdom pripade gahan je vo forme


trent

 129    8. február 2023 o 22:59

gabriel tak posli link grin


jozefst

 130    9. február 2023 o 17:11

Už to vydali. Vieoklip super! Na hudbu si musíme počkať na celý album, keďže prvé single častokrát klamú.


jozefst

 131    9. február 2023 o 17:23

Rádia do pohody to aj tak nebudp hrať, zahrajú rýchlokvasené hviezdičky, na ktoré si o rok nikto nespomenia a keď hrajú niečo od legien, tak len ich najväčšie hity ako od DM len Enjoy the silence. No a ja som sa zariadil a už rádio a TV, ktorá peináša správy, ktoré si prečítam už pomaly nesledujem. Chvála internetu.


jozefst

 132    9. február 2023 o 19:19

Inak jak sa David v tom videoklipe plazí na cintoríne v tom videoklipe,  tak mne to pripomenulo videolip od The Ramones Pet semetery.


jozefst

 134    9. február 2023 o 20:45

Ja budem k tejto kapele kritický, ale tá hudba mi znie ako vyextruhovaná z ich poslených albumov. Ja nevierm. Po piatich rokoch nečinnosti ste mali prísť páni s nejakým progresom. Basová linka ako zo Songs of the Univedrse a dselta machine.Noalepočkám sina ablum. A dúfa, žepanna talianská zázračnica vám ako kapelemoc poradila a lbum nebudemvo vašejkariére moc hejtovať, tentokrátpo prvý krát.


jozefst

 135    9. február 2023 o 21:41

Viedoklip parádny, ale čo sa týka hudby,  tak namiesto progresu pokračovanie albumu Spirit a posledných asi troch albumov DM. No ale počkám si na výsledný produkt a tým je celý album.


jozefst

 136    9. február 2023 o 21:47

A inak jak tam Dave chodí v tom klipe medzi hrobami, tak mne to pripomína videoklip ku skladbe od The Ramones - Pet semetery.


Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa